FAQ.
De vragen die ons het meest gesteld worden :
Hoe snel ontvang ik mijn bestelling :
Jacobs Maurits bv kiest voor elke zending de meest geschikte partner om de levering tot een goed eind te brengen. Het is daarom niet mogelijk om zelf de leverancier te selecteren of leveropties aan te passen in het checkout proces van onze webshop.
Controleer zeker en vast de verzendgegevens die u heeft opgegeven 2x, aangezien u de bestelde producten op het correcte adres geleverd wil zien worden. Bij een aanpassing van het leveringsadres voor of tijdens de levering, kunnen extra kosten worden aangerekend.
Wat bieden jullie voor aanvullende service ?
We geven je (aanvullende) productinformatie als dat nodig is en we helpen je altijd wanneer er problemen zijn met het product dat je gekocht hebt. Wij verzorgen de werkzaamheden die voortkomen uit de garantievoorwaarden. Bij Jacobs Maurits bv helpen we u ook verder met de herstelling- onderhoud van uw geliefde tuinmachines.
Hoe laat ik mijn machine herstellen ?
Een kapot artikel is erg vervelend. Neem in dit geval contact op met ons en wij helpen je graag verder met een afspraak te maken voor het ophalen en herstellen van uw tuinmachines. We zorgen dat je zo snel mogelijk weer aan het werk kunt met je artikel.
Heb ik garantie op mijn artikelen ?
Op onze producten bieden we je standaard twee jaar garantie op fabricagefouten. Een product mag bij normaal gebruik dus niet kapot gaan binnen die twee jaar. Gebeurt dit wel? Dan zorgen wij ervoor dat je product kosteloos wordt gerepareerd of vervangen.
Hoe kan ik betalen ?
Je kunt op verschillende manieren je bestelling betalen met onze betaalmethoden, namelijk via :
- Bancontact
- iDEAL
- Bankoverschrijving
- Sodexo eco-cheques
Alle online betalingen gaan via onze partner Mollie
Kan ik betalen met eco-cheques ?
Betalen met eco-cheques kan in onze webshop via de Sodeco betaalkaart.
OPGELET : om te kunnen betalen via de Sodexo betaalkaart dient deze via de MySodexo app geactiveerd te worden om ook online betalingen te kunnen uitvoeren, ook het volledige bedrag van de bestelling dient op de betaalkaart aanwezig te zijn.
Indien u een andere uitgever heeft van eco-cheques en graag 1 of meerdere van onze machines wenst aan te kopen kan u steeds terecht in onze toonzaal zodat u deze kan gebruiken.
Wanneer ontvang ik mijn factuur ?
Nadat je bestelling is afgerond, krijg je hier automatisch bericht van via de mail. Hierna wordt de factuur opgesteld en zal u deze via mail achteraf ontvangen. Je kunt de factuur ook terugvinden in jouw persoonlijke account.
Hoe weet ik zeker dat ik de juiste zaagketting heb besteld voor mijn machine ?
Als u 100% zekerheid wenst te hebben hebben we voor u alle types zaagkettingen en geleiders bij de juiste machines geplaatst zodat u zonder problemen de juiste ketting en geleider kan kiezen.
In welke landen wordt er allemaal geleverd zonder extra kosten?
Jacobs Maurits bv doet gratis verzendingen vanaf bestellingen boven de € 200,00. Dit in de volledige BeNeLux.
Indien u een bestelling wenst te ontvangen buiten deze 3 landen neemt u best contact met ons op zodat we u hiervoor op de hoogte kunnen stellen. Hierdoor kunnen we ook verzendingen uitvoeren in Frankrijk en Duitsland.
Kan ik mijn machine laten ophalen voor onderhoud en/of herstelling?
Dit kan zeer zeker, via onderstaande link kan u het formulier invullen zodat wij jouw machine kunnen inplannen voor ophaling en herstelling.
Gelieve steeds 2x te controleren of alle ingevulde gegevens correct zijn.